Hej tutaj znowu ja ; ) Trochę mnie powoli wkurza to, że jeżeli w Starplazie pojawiają się nowe ciuchy to są strasznie brzydkie. Nie wiem dlaczego te ciuchy w ogóle nie są ładne. Kiedyś były fajnie ubranka, relaistyczne a teraz jakieś worki na ziemniaki! Przesyłam Wam 3 rzeczy z nowych ubrań i w komentarzach napiszcie czy cokolwiek w nich Wam się podoba ; ]]





